محل لوگو

برای این سفرهای عالی ، کیف چر مردانه خوب بخرید


کیف چرم مردانه اگر فکر می کنید که می خواهید در آینده نزدیک سفر کنید اما مطمئن نیستید که چه مراحلی را باید بردارید ، در جای مناسب قرار دارید. وقتی نوبت به مسافرت می رسد ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که همه چیز برای دانستن و استفاده از این اطلاعات را می دانید ، دانشهایی از این دست در این مقاله باید به شما کمک کنند.

نسبت به پاسگاه های امنیتی و مسئولان گمرک با احترام و صبور باشید. در بیشتر موارد ، این موارد برای ایمنی شما وجود دارد. در غیر اینصورت ، ناراحتی هنوز به شما کمک نمی کند سریعتر از پس مشکلات برآیید. در حقیقت ، ایجاد سر و صدا در ایست بازرسی امنیتی تقریباً همیشه بلیط خط سریع برای جستجوی اضافی است.

اطمینان حاصل کنید که خانه شما خالی به نظر نمی رسد در حالی که شما غایب هستید. اگر به خانه برگردید و متوجه شوید که از شما سرقت شده کابوس است. اگر قصد دارید مدت زمان قابل توجهی از بین برود ، در نظر داشته باشید که دوست خود نامه خود را برای شما تغییر مسیر دهید یا هدایت کنید.

اگر چند روز یا بیشتر خارج از شهر هستید ، در نظر داشته باشید شخصی که می شناسید گهگاه در خانه تان رانندگی کند تا مطمئن شوید همه چیز خوب است. همچنین ممکن است بخواهید داخل شب بروند و چراغ ها را روشن کنند. با این کار هرکسی که تماشا می کند می داند که از خانه مراقبت می شود.

اگر به گربه ، سگ یا حتی گرد و غبار حساسیت دارید ، باید داروی آلرژی خود را همراه خود در هواپیما بیاورید. مردم تمایل دارند که حیوانات خود را در پروازها همراه کنند. حتی اگر حیوان در سفر آنها را همراهی نكند ، باز هم لباسهایشان شوره حیوان خانگی است.

اگر با هواپیما سفر می کنید ، حتماً هدفون خود را به همراه داشته باشید. امروزه بیشتر سیستم های سرگرمی در حین پرواز از هدفون استفاده می کنند. ممکن است بتوانید آنها را در حین پرواز خریداری کنید ، اما با هزینه ای بسیار تورم انجام می شود. هدفون همچنین یک روش عالی برای ایجاد "صدای سفید" برای جلوگیری از همسایگان و / یا صدای هواپیما است.

اگر فرزندان خود را نزد دوستان یا اقوام خود می گذارید در حالی که در سفر نیستید ، مقالات مهم مانند کارت های بیمه درمانی و نامه محضری را با ذکر این نکته که پرستار شما اختیار شما را در تصمیم گیری پزشکی دارد ، بگذارید. آنها در صورت وجود یک فوریت پزشکی به این اطلاعات نیاز دارند.

حتی اگر قصد اقامت طولانی مدت در یک کشور خارجی را دارید ، مواردی وجود دارد که باید آنها را ترک کنید ، بیشتر به عنوان یک اقدام احتیاطی. از موارد ارزشمندی مانند جواهرات ، در خانه نسبت به خارج از کشور ایمن تر هستند. در حالی که اشتیاق به همراه آوردن یادآوری خانه با شما قابل درک است ، اما موارد احساسی یا یک نوع را که نمی توانند جایگزین شوند ، نگیرید. موارد غیرضروری و در عین حال مهم را از جمله کارتهای اعتباری مورد نیاز و کارت تأمین اجتماعی خود از کیف پول خود بردارید.

پول خود را چند روز قبل از عزیمت برنامه ریزی شده خود تبدیل کنید. همچنین ، با دارنده کارت یا کارت اعتباری خود تأیید کنید که می توانید از کارتهای خود هنگام سفر به یک کشور خارجی استفاده کنید. همچنین مفید است که به آنها اطلاع دهید که شما در سفر خواهید بود تا آنها معامله خارجی را "انکار نکنند". برخی از چک های مسافرتی را در دست داشته باشید که می تواند در سطح بین المللی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

چمدانها

هنگام مسافرت لباس ها را بین کیف ها تقسیم کنید. هنگام مسافرت با بیش از یک نفر ، لباس های خود را بین چمدان های خود تقسیم کنید. این احتمال وجود دارد که در طول سفر کیف خود را گم کنید. اگر کیف گم شود ، تکه تکه شدن لباس اطمینان بیش از هر کس حداقل یک تغییر لباس را در دسترس خود قرار می دهد.

مسافران هدف مشترک سرقت هستند ، اما شما می توانید با چند روش ساده از چمدان های خود محافظت کنید. زنگ های کریسمس را روی چمدان ها و چمدان های خود بگذارید تا اگر کسی قصد بردن آنها را دارد به شما هشدار دهد. هنگام نشستن در اتاق استراحت فرودگاه ، پای خود را از طریق بند یا دسته چمدان خود وارد کنید. توجه داشته باشید که حواس پرتی در اطراف شما ممکن است تلاشی عمدی برای منحرف کردن توجه شما از وسایل شما باشد.

هنگام مسافرت سعی کنید وسایل سبک را تهیه کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که چمدان ها و چمدان های سنگین را از طریق ترمینال های فرودگاه و اتوبوس ها و قطارها ببندید. فقط وسایلی را که مطمئن هستید به آنها نیاز دارید بسته بندی کنید و به این فکر کنید که کدام مورد را می توانید در مقصد خود خریداری کنید.

اگر با چند نفر سفر می کنید ، وسایل همه را در چندین چمدان توزیع کنید. معمولاً هر شخصی چمدان خود را دارد ، اما با بسته بندی هر یک از وسایل کمی از همه ، می توانید مطمئن شوید که در صورت گم شدن یکی از کیف ها ، هیچ کس بدون تمام وسایل خود باقی نخواهد ماند.

اگر چمدانتان گم شود ، یکی از نگرانی های سفر این است که بدون وسایل شخصی گیر نکنید. چند کیف چرمی مرحله ساده وجود دارد که می تواند تأثیر چمدان های گمشده را کاهش دهد. در بسته دستی خود داروهای مهم ، کاغذ بازی و تغییر لباس یا دو لباس مهم داشته باشید. به این ترتیب اگر چمدان به تأخیر بیفتد ، همه داروهای مناسب و همچنین لباس تمیز را خواهید داشت. اگر با شخص دیگری در سفر هستید ، لباس بین دو چمدان را برای دو نفر تقسیم کنید. به این ترتیب اگر یک چمدان گم شود ، لباس هر دو نفر همچنان در چمدان دیگر خواهد بود.

سعی کنید بیش از حد بسته بندی نکنید. وقتی مردم مسافرت می کنند ، گاهی اوقات وسایل خود را بدون هزینه تهیه می کنند

  انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 57

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما